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  • (CNBC 기사 번역) 20일9년 6월 30일 - 5개의 제펜 자동차 업체가 소프트뱅크-토요타 자율 주행 벤처에 투자한다. 짱이네
    카테고리 없음 2020. 2. 13. 18:03

    기사의 이야기:Five Japanese automakers invest in SoftBank-Toyota self-drive ventureㅇ5개의 1개 자동차 업체들이 소프트 뱅크-도요타 자율 주행의 벤처 기업에 투자한다.​·Suzuki, Mazda, Subaru, Isuzu Motors and Toyota's compact car unit Daihatsu will each invest 57.1 million yen($530,620)in the Softbank-Toyota self-driving venture— dubbed Monet— in return for a 2Percent stake, the companies said in a statement.ㅇ스즈키, 마츠다, 스바루, 이스즈 모터스 그 때문에 도요타의 소형 차 업체 다이하쓰는 5710만엔(530,620달러)를-모네와 명명된-소프트 뱅크-도요타 자율 주행 벤처에 투자하기로 했다고 성명에서 밝혔다.​·Launched in October, the venture plans to roll out on-demand bus and car services in Japan in the next year.ㅇ10월에 시작된 이 벤처는 내년 1연봉네의 주문형 버스와 자동차 서비스를 공급할 예정이다.​


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    ​ Five일본 ese automakers including Suzuki Motor and Mazda Motor on Friday said they would each invest 2퍼센트 in the on-demand, self-driving car service venture set up by SoftBank and Toyota Motor.ㅇ스즈키 모터와 마쓰다 모터를 포함한 5개의 일본 자동차 업체는 금요일의 소프트 뱅크와 토요타 모터가 설립한 자율 주행 차량 서비스 벤처 기업에 2퍼센트를 투자하겠다고 말했다. ​ Suzuki, Mazda, Subaru, Isuzu Motors and Toyota's compact car unit Daihatsu will each invest 57. 하나 million yen($530,620)in the venture— dubbed Monet— in return for a 2퍼센트 stake, the companies said in a statement.ㅇ스즈키, 마츠다, 스바루, 이스즈 모터스 그리고, 토요타의 소형 차 업체 다이하쓰는 각각 57개 0만엔(530,620달러)를 모네와 명명된 벤처에 2%의 지분에만 투자할 것이라고 회사들은 성명에서 밝혔다. ​ SoftBank and Toyota will each retain their 35퍼센트 stakes in the company, which is now capitalized at$26.6 million.The latest investors join Honda Motor and Hino Motors, Toyota's truck-making operations, which each own한 0퍼센트 stakes.ㅇ소프트 뱅크와 도요타는 각각 35%의 지분을 보유하고 있으며, 2660만달러의 자본금이 투입됐다. 최근 투자자들은 각각 하나 0%의 지분을 보유한 도요타 트럭 제조사인 혼다 모터와 히노 모터스가 참여할 것이다. ​ Launched in October, the venture plans to roll out on-demand bus and car services in일본 in the next year, and a services platform for electric vehicles in the country as early as 2023 based on Toyota's boxy"e-palette"multi-purpose vehicle.ㅇ하나 0월에 시작된 이 벤처는 주문형 버스와 차의 서비스를 내년 일본에서 제공하려는 의도이며 2023년 도요타의 박스형"e-palette"다목적 차량을 기반으로 한 전기 자동차 서비스 플랫폼도 제공하는 의도였다 Monet is building up members as it joins the ride-sharing sphere whichis dominated by startuch as Uber Technologies, Didi Chuxing and Lyft, as traditional automakers band togeter to compete inan dustry whis phis phis phis phis phers phering pherichis pherich자동차 서비스에 중점을 둔 업종에서 성장하기 때문에 기존의 자동차 제조업체가 협력한 우버테크놀로지, 디디추싱그리서리프트 등 스타트업이 지배하고 있는 산업에 합류해 멤버들을 침묵시키고 있다.Automakers are increasingly joining forces with technology companies as wellas each other as they grapple with the massive investment and software expertise required to developto the services for which has expertise, O bested.th Toyota, as they have already agreed to tap the R&D firepower of 일본's biggest automaker for electric cars and other future vehicletechnologies, itechnologies. itechnologies, itechFriday's announcement comes after Monet's chief executive told Reuters earlier this month it was planning to expand its investor base and startoperating in Southeast Asianext year.0금요일의 발표는 모네의 최고 경영자가 로이터에 이달 초 투자 기반을 확대하고 내년 아시아 외교에서 동남 아시아 외교에서 동남 아시아 외교에서 영업을 시작한다는 것이었다.나쁘지 않은 소견: 원본 주소:



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